"As its most basic, a trend can be defined as the direction in which something tends to move and which has a consequential impact on the culture, society or business sector through which it moves."
(The Future Laboratory)
In dat geval detecteer en analyseer je best zo vroeg mogelijk trends en misschien wel de hypes. Vanuit verschillende invalshoeken kunnen trends en onzekerheden in een toekomstanalyse worden meegenomen.
Met plausibele scenario's in de hand is je huiswerk gemaakt en bezorg je je onderneming een stevig toekomstbestendig karakter.
Scenarioplanning helpt bedrijven en organisaties bij het identificeren en exploreren van mogelijke toekomstbeelden en bij het benoemen van huidige acties en het overzien van de consequenties.
Samen de toekomst voor je nieuw productconcept, je strategie of je communicatie verkennen, is een zeer creatieve uitdaging. StrinnLab werkt graag mee om de koers van je bedrijf te verbeteren. Met trendanalyse en scenarioplanning maak je het verschil tegenover je concurrenten.
De stap naar de implementatie van strategische beslissingen kan gezet worden eens je de trends en de toekomstscenario's voor jouw onderneming of business unit kent.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer